Saturday, June 14, 2014

Majlis Perkahwinan di Dewan Sri Siantan Kompleks Perbadanan Putrajaya & Dealova Ampang Hilir


14 Jun 2014 - ASt (AkmalSilat Team) pada minggu ini membuat persembahan di dua tempat berasingan. Pertama di Ampang Hilir diwakili oleh seorang pesilat. Kedua di Putrajaya iaitu ditempat biasa ASt membuat persembahan, lokasinya di dewan Sri Siantan Kompleks Perbadanan Putrajaya. Diwakili seramai empat orang pesilat. Di Dealova diwakili Salehuddin dan di Putrajaya diwakili oleh Yusof Nor, Irfan, Annas dan Cikgu Akmal sendiri.

Persembahan di Putrajaya dimulakan dengan persembahan trio yang diketuai Yusof Nor membawa persembahan dengan belebat 1,3,4. Kemudian Yusof Nor meneruskan persembahan secara 'double' dengan Irfan gerak langkah tiga disambung pula dengan langkah laksamana oleh Yusof Nor secara solo. Giliran Cikgu Akmal mengambilalih persembahan dengan tari solo pecah kuntau dan disudahi dengan lela sembah bersama Yusof Nor.

Terima kaseh pada semua yang terlibat menjayakan majlis persembahan ini. Kesempatan ini ASt mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat pasangan mempelai iaitu Aisyah dan Mezee. ;-)