Sunday, June 16, 2013

Majlis Perkahwinan di Dewan Seri Melati, Kompleks Perbadanan Putrajaya, Presint 3, Putrajaya


KEPENATAN jelas terasa oleh pesilat ASt. Buktinya, separuh dari persembahan semalam iaitu di menara KL 'surrender' meminta cuti. Jangan risau, tiada paksaan. Bagi anda yang mampu sila teruskan dan yang tidak mampu baik berehat sepenuhnya kerna minggu depan 22hb Jun 2013 ini masih ada tenaga yang diperlukan, inshaallah. Pesilat yang terlibat pada majlis ini ialah Syawal, Mohd Akmal, Sharifuddin dan Akmal sendiri.

Syukur buat masa ini kumpulan ASt sudah makin bertambah pesilatnya walaupun masih hijau, mereka memberikan komitmen yang membanggakan dan bakat mereka boleh digilap. Alhamdulillah, moga-moga semangat sebegini dapat dipanjang-panjangkan pada masa depan kelak. Persembahan silat kali ini adalah untuk majlis perkahwinan. ASt turut mengundang pasukan kompang dari AGIM diketuai oleh Encik Fairuz.

Buat pihak tuan rumah terutamanya Cik Ieya, terima kaseh ASt ucapkan dan semoga berpuashati dengan perkhidmatan persembahan yang kami berikan. Oleh itu serangkap pantun untuk Cik Ieya dan Keluarga, "terima Kaseh Daun Keladi, Jika Suka Panggil Lagi"...